Tuesday, March 25, 2014

Shake it like a pom-pom, paparazzi wanna see - CHEESE!








WŁĄCZ!



I see you got low,
And you got plenty more to show, gooooooo
Shake it like a pom-pom,
Like a pom pom!







Ladies and Gentelmen! 

Twerk Master, Styles!



and his wife, Melie.






----------------------------------









Ok, zakończyliśmy część artystyczną tej notki XDDD

Chciałabym powiedzieć, że blog NIE jest zawieszony, a ten... zahibernowany? Śpi w każdym razie.
Ostatnio chciałam coś napisać i w sumie może mi się udało wyskrobać kilka zdań, może ze dwa akapity, ale jest to tak mega słabe, że aż żal patrzeć/czytać w ogóle mieć jakikolwiek kontakt z tym.
Jestem w stanie rozpieprzenia wewnętrznego, ponieważ.
1. Za miesiąc kończę szkołę (bitch, za równe 30 dni!), a jeszcze nie ze wszystkich przedmiotów mam oceny. (w związku z tak krótkim drugim półroczem miałam 1,5 miesiąca na zebranie conajmniej 3 ocen z każdego przedmiotu - hehehe?) 
2. Za 40 dni i 11 godzin mam maturę.
.
.
.
.


No właśnie XD
Moja dusza humanisty, która jest po prostu duszą z matematycznym debilizmem jeszcze się na ten egzamin nie przygotowała psychicznie. W sumie można by to zaliczyć do czegoś w rodzaju nieodpowiedzialności, niedojrzałości, olewatorstwa itd, ale to po prostu styl życia jaki prowadzę, a raczej nie prowadzę, bo serio. Serio? 18 lat to za mało, żeby pisać maturę, ot co!
gówno prawda.


3. Powiem wam coś śmiesznego. Przerwa świąteczna zaczyna się w tym roku 17 kwietnia, a kończy 22. Czyli od 23.04. dalej chodzimy do szkoły, a ja?
Ja przychodzę tylko tego 23 i mam koniec roku XDDDD
tyle wygrać!
Dobra, jakoś się nie uśmiałam.

4. Szukam pracy.

5. A raczej próbuję...

Powaaaaażnie, mam doświadczenie i nawet te badania, gdzie trzeba przez 3 dni kupę przynosić w kubku. Ale wszędzie albo nie dają zakwaterowania albo oferują jakąś śmieszną stawkę typu 5zł za godzinę.


Nie rozumieją państwo, że ja niedługo będę studentę? (o ile gdziekolwiek mnie przyjmą z maturą, której na pewno nie zdam tak dobrze, jak powinnam)
I need money, guys! 

Życie wygrał facet, do którego zadzwoniłam.
J-Ja
F-Facet

ja: Dzień dobry! Dzwonię w sprawę pracy, czy ogłoszenie dalej aktualne?
f: a skąd pani jest?
ja: *podaje miejscowość*.
f: Aha, oczywiście, że aktualne. Mam rozumieć, że będzie pani dojeżdżać codziennie 400km do pracy?
BADUM-TSS



6. Jestem w trakcie pisania prezentacji z polskiego. Moje lektury mają w sumie jakieś 700 stron, a ja nie zaczęłam ani jednej. Szkoda, że np. Dostojewskiego nie czyta się tak łatwo jak chociażby Rowling? Dodać do "Zbrodni i kary" czarodziejskie różdżki i latające wróżki, a moje życie stanie się łatwiejsze.
Poważnie się zastanawiałam, czy nie zlecić komuś, żeby za mnie napisał to coś, ale... Poważnie? 150zł? oO Nie śpię na hajsie, więc dziękuję. Poradzę sobie sama, a co!

7. Robię prawo jazdy. (Podchodzić do teorii 5 razy to ja, proszę państwa!)



Koniec tematu, bo się zdenerwuję :D
Nie sądziłam, że pytania o długość drążka do zmiany biegów mnie tak zagną...

8. Uczę się. Ostatnio dość sporo, bo naprawdę nie czuję się przygotowana do matury, a poza tym no... wysyłam CV do każdego miejsca, które oferuje mi pieniądze za cokolwiek XD
9. Przypomniała mi się ta jedna genialna scena z Kac Vegas
Alan: WIDZIAŁEM MISIA POLARNEGO.... ALBINOSA XDDD

10. Nie wiem co jeszcze powinnam napisać, ale czeka na mnie niemiecki, więc coś jeszcze wymyślę.


Sprzedam wam trochę gifów, bo ja+tumblr=5h z życia.


Okej wczoraj, kiedy przeglądałam tumblra trafiłam na to zdjęcie:

Myślałam, że coś mu się stało! Ale później, kiedy doszłam do fotografii numer 2:

czyli Hazza-Lifestyle to wpadło mi do głowy, że on już po prostu tak ma i serio... Chodzenie z chustką na twarzy w przypadku kogoś kto nawet na prostej drodze potrafi się potknąć nie mogło skończyć się dobrze...

Ale w końcu wpadłam na resztę zdjęć:








To zdałam sobie sprawę, że jemu zwyczajnie zmarzła dupa.

Chyba że ktoś wie z was czy naprawdę mu się coś stało..?



------
Uwielbiam tę dwójkę! :3














Liam's face... 



Awww, Hi, youuu ;)


eeee, odejdź wariatko..?



Tak wyglądam w każdy weekend: XD


Poza numer 5 XD




TEN GIF MNIE NIGDY NIE PRZESTANIE ŚMIESZYĆ, OFICJALNIE XD





Louis to styl życia XDDD






wy też tutaj widzicie takie zdyszanego królika?





Brakuje mi tu tylko tego napisu: BIEGNE CI WPIERD*


Jakieś tam składowisko...












Z DUPY SE ZADZWOŃ!



STOP!
TERAZ WĘGORZ!
Patrzcie świnie, król parkietu, ręka jak złamana! Nakurwiam węgorza NANANANA! XD


Za dużo czasu spędzam w internecie...






I oficjalnie zakochałam się w tym:

Długo nie mogłam się przekonać do Sheerana, ale ta piosenka mnie zbija.



Mam nadzieję, że was nie zanudziłam i nie zawiodłam, ale same rozumiecie... Moja przyszłość się tu waży XD
W święta może dam radę coś naskrobać :)
w ten weekend wyjeżdżam, niestety, ale znowu tez nie chcę nic obiecywać...

Dziękuję wam, że wciąż czekacie i przepraszam :(
ale nie zawiesiłam działalności! :)))




DO NASTĘPNEGO!
(mam nadzieję...)






8 comments:

  1. Doskonale cię rozumiem,ponieważ za miesiąc pisze testy gimnazjalne i tez czuję się nie przygotowana. Może to nic w porównaniu z matura ale jednak też wazne.. Tak wgl to kto wymyslił,zeby w wieku 16 lat decydować o swojej przyszłości ?
    Powracając do twej twórczości młoda damo to wgl się nie stresuj..maturę zdasz,wena powróci,wszytko będzie dobrze :D A tak na serio to trzymam za ciebie kciuki i nie mogę doczekać się kolejnych rozdziałów.. Trzymaj się kobitko <3
    " [...] wysyłam CV do każdego miejsca, które oferuje mi pieniądze za cokolwiek" serio ? :D

    ReplyDelete
  2. Nie warto się aż tak przejmować, zawsze możesz zmienić liceum :))
    ale ja też się stresowałam przed testami, także będę trzymać za ciebie kciuki!!

    No, oby tak było :D nie wiem jeszcze jaką pracę dostanę, bo jeśli będzie to coś, gdzie będę zapieprzać przez 12h to raczej marnie to widzę :) ale mam coś na oku, nie zdradzę, żeby nie zapeszać :D
    Ty też się trzymaj! <3 x

    I no... serio, wysyłam wszędzie :D ostatnio odpisał mi koleś od popcornu, że da mi 4zł za sprzedany worek. A worek sięga mi do połowy uda XDDDDD
    A IDŹ PAN W CHOLERE hahahaha :((((

    ReplyDelete
  3. A więc pierwsza sprawa to... HAHAHHAHAHAHHAHAHHAHAHAHHAHAHHAHAHHAHAHHAHAHAHHAHAHHAHAHAHHAHAHHAHHAHAHAHHAHAH BOSZSZSZ KOCHAM CIĘ!! :D

    1. Zakazane słowo na 'm'... :c
    2. Zakazane słowo na 'm'... :c
    3. Zakazane słowo na 'm'... :c
    4 i 5. Też bym chciała gdzieś pracować, ale Włocławek to taka dziura, że szok.. :/
    Na wiśnie czy truskawki czy jeszcze coś innego to już nie chcę jeździć, bo cały dzień harować i to za marne kilka, kilkanaście złotych?! O.o Oooo nein, już się na to nie piszę :l
    Moja mama mi powiedziała, żebym poszła do TESCO na nocki towar wykładać, no ale... w tygodniu nie ma opcji, bo szkoła a w weekendy to jak? nie mam pojęcia, bo bym pracowała tylko przez dwa dni, no bo przecież jak bym pojechała na nockę w niedzielę to rano w poniedziałek bym nie wstała :/ TAKA SYTUACJA :C
    6. Ja pewnie też tak będę miała w przyszłym roku :l
    7.Achh, to prawko. Nie przejmuj się teorią! Każdy ma z nią problem na tych nowych przepisach co weszły:/ Moja znajoma zdała coś ok. 10 razu więc to i tak dobrze w Twojej sytuacji, a poza tym teoria nie ważna, lepiej się o praktykę postaraj xD ;*
    Mojego taty kolegi znajoma zdawała prawko - nie zgadniesz ile razy - .... 49 i za 49 zdała dopiero :O SZOK! :P
    8. XD
    9.HAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHHAHA LOOOOOOLZ XD
    10.Ja miałam dzisiaj niemiecki xd nic nie rozumiem xd

    HAHAHAHHAHAHHAHAHAH BOSZSZSZ HAZZA XD -.-'

    TAK LIAM I ZAYN, NORMALNIE JAK BRACIA :)

    HAHAHHAHAHAHHAHAHAHHA 'Z DUPY SE ZADZWOŃ' HAHAHHAHAHAHAHH ROZJEBAŁO MNIE TO XDD

    HAHAHHAHAHHAHAHAH UWIELBIAM TO!! XD
    STOP!
    TERAZ WĘGORZ!
    Patrzcie świnie, król parkietu, ręka jak złamana! Nakurwiam węgorza NANANANANANA! XD

    JA UWIELBIAM TĘ PIOSENKĘ!! K-O-C-H-A-M!! *-* JEST CUDOWNA!! *o*

    A tak się zapytam Ciebie, bo widzę, że lubisz Harry'ego Pottera ;p Hobbita lubisz? :D Władcę Pierścieni, Piratów z Karaibów? ^^ XD

    Kasia <333
    +Miłego wyjazdu :* :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. W ogóle nie wiem czemu mi takie przerwy duże porobiło na samym początku -.-'

      Delete
    2. a ja wiem dlaczego ci rozjechało pierwszą linijkę!
      *bębenki, czas na mądrą odpowiedź*
      BO MÓJ BLOG JUSTUJE TEKST!
      BADUM-TSSSS
      a że pod spodem dałaś długie HAHAHAHHA bez spacji to to potrakotwało jako jeden wyraz i dlatego masz rozjechaną linijkę, applause bitches! hahaha :(
      Ja jestem za słaba na truskawki, nie oszukuje sie XD i ja u siebie w moim NYC nie szukam nawet, bo to wiekszego sensu nie ma tylko wyjeżdżam za granicę prawdopodobnie :)
      A czemu nie możesz iść do TESCO w wakacje? Ja bym tak poszła :o bo sie rozstroisz jak zaatakujesz tę robotę teraz. Nie bedziesz funkcjonować normalnie, wiem co mówie, mam doświadczenie XDDDDDDD
      6. A no bedziesz miała, huehuehue. w ogole slyszalam, ze matura 2015 ma byc w wakacje czyli w lipcu... prawda to?

      ICH LIEBE DEUTSCH! ICH KANN ALLES! XD jasne haha?

      No, Liam i Zayn <3

      Ty, ale do Bog.... Z DUPY ZADZWONIŁA?! hahahaha
      ALKA! JAK TY Z DUPY DZWONISZ TO CZYM MAILE WYSYŁASZ?!

      Węgorz to jest hit każdej imprezy <3 albo 'zobacz dzi* co narobiłaś!' hahaha, :D (zu viel Alkohol... :( )

      Ja teeeeeeeeeeeeż, 'I see fire' i 'Give me love' to moje nowe uzależnienie :D Jego głos jest taki ciepły, awww... nie wiem czemu wcześniej go nie lubiłam. (pewnie przez to, że rudy, ale ciii....)

      Lubię Pottera :) Uwielbiam, kocham i wszystko naraz. Hobbita nie oglądałam, zaczęłam czytać, ale nie podołałam :(
      Władcę pierścieni akceptuję, ale to tylko dlatego, że mój brat uwielbia tę serię, ale książek nie czytałam.
      PIRACI, JEZU, TAK! KUBA WRÓBEL <3

      +Czy taki miły to bym nie powiedziała, ale dziękuję :*

      Delete
    3. No właśnie w wakacje by było lepiej i bym mogła tam pracować(jeśli by mnie tam chcieli XD), ale też teraz bym chciała trochę zarobić i odciążyć rodziców. :/
      Ale wyjeżdżasz na wakacje do pracy? Czy tak już gdzieś do szkoły? No ja bym pojechała sobie do Londynu, bo mam tam siostrę cioteczną,ALE.. kto mi da kasę na bilet w tamtą stronę i na powrót? A jeszcze bym musiała mieć kasę dla siebie jak tam bym była, żeby coś sobie kupić no bo raczej od siostry nie pożyczę :/ A z moim angielskim to leżę i kwiczę, bo kompletnie nic nie umiem tzn. może bym powiedziała z połowę zdania.. no, ale co z drugą połową XD? Ehh :C A rodzice mi raczej nie dadzą kasy, bo mam starszą siostrę na studiach, więc większość pieniędzy idzie na nią, a ona też nie pracuje i dupa :/

      6.http://www.google.pl/imgres?imgurl=http%3A%2F%2Fm.ocdn.eu%2F_m%2F566cb36bab6f77b2212b0056605662c8%2C62%2C37.jpg&imgrefurl=http%3A%2F%2Fzapytaj.onet.pl%2FCategory%2F007%2C007%2F2%2C25399185%2CO_co_chodzi_z_memem_WAT_ta_babcia.html&h=368&w=550&tbnid=1ztkp1B81is0yM%3A&zoom=1&docid=sWEqLfXkB9JoeM&ei=Fzs0U_yGIuim4ATNjYCADw&tbm=isch&ved=0CG4QhBwwAQ&iact=rc&dur=302&page=1&start=0&ndsp=13
      W wakacje? O________o Takiego czegoś to nie słyszałam.

      HAHAHHAHAHAHHAHAHAH no to jest boskie XD

      Taaak 'Give me love' też uwielbiam. Boszsz ja to zawsze tak męczyłam tą piosenkę :P
      hahahhahahahhah ejj nie śmiej się z rudych XD

      No ja jak bym miała kasę to bym sobie nakupowała książek, ale że nie jestem jak Kardashianki albo jeszcze ktoś inny to... no... oglądam za darmo filmy w necie XD
      HAHAHHAH PRZEZ CHWILĘ NIE WIEDZIAŁAM O CO CI CHODZI ALE PO JAKIEJŚ MINUCIE LUB 2 DOPIERO ZAJARZYŁAM, ŻE CHODZI O JACKA SPARROWA XD XD
      BOSZSZSZ JAKA BEKA ZE MNIE X'D

      + Myślałam, że to jakiś fajny wyjazd. :) Spaliłam :l

      Delete
    4. 3 miesiace i ich odciążysz :)
      Co tam Londyn jak można nad polskim morzem bawic się lepiej niż na niejednych dużo droższych wakacjach i.. hej? Jesteśmy dziewczynami, wcale nie musimy płacić tak dużo, jak wydaje się na początku ;).

      Nigdy nie byłam w Londynie... ::(

      Nie wiem w końcu... wiesz, może posłuchałam jakiejś niekompetentnej osoby, która leciała sobie ze mną w kulki i wkręciła mi tą maturkę w wakacje :D takze nie przejmuj się moim gadaniem ;p

      GIVE ME LOVE <3

      Pięć! Mam te same problemy. hajs musi się zgadzać...

      +Nie spaliłaś ;) trzymaj za mnie od jutra kciuki ;p

      Delete
    5. Ja też nie byłam, a bardzo bym chciała :c

      Ooo to dobrze :) Aż się zaczęłam stresować XD

      Dokładnie.. :/

      + Ok. Będę trzymać kciuki! :D ;*

      Delete