Tuesday, March 22, 2016

Happy Easter!



        Witajcie :)!
    Nadeszła ta chwila, której troszkę się obawiałam a mianowicie nie dokończyłam rozdziału 4. Tzn teoretycznie mam napisane pierwsze dziesięć, ale postanowiłam trochę zmienić koncepcję :) Zgodnie z zapowiedziami rozdział miał pojawić się dzisiaj, ale za kilka godzin wyjeżdżam do rodziny i po prostu nie mam jak go skończyć. Wracam w sobotę także być może do niedzieli się pojawi, a jeśli nie to zobaczymy się dopiero w następny wtorek.

    Korzystając z okazji chciałabym wam życzyć wszystkiego najlepszego z okazji świąt, więcej pogody ducha, mnóstwo uśmiechu, smacznego jajka i... no wiecie. Wszystkiego czego chcecie, bo zasługujecie na najlepsze i nie możecie o tym zapominać :)

2 comments:

  1. nowy rozdział byłby supi teraz, tak tylko mówię ��

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak, wiem, byłby :) Szykuję coś naprawdę super, jeszcze troszeczkę! :***

      Delete