Tuesday, December 3, 2013

Propozycja

      Jacieżpierniczę, dzięki ogromne Kinss zakochałam się w tym szablonie, który mi podesłałaś, uwieeeelbiam Cię! :* Aż będzie mi się przyjemniej pisało, oooo już to czuję *,*. Jest taki shfeisgvivbeurivb <3
A propos pisania to rozdział w weekend, ale ja tu do was z pewną propozycją :D. Wymyśliłam coś takiego jak zakładka "Dodatki" i chciałabym tam wrzucać jakieś jedno- ewentualnie dwu-partówki (one-shoty) o bohaterach z mojego opowiadania. (Naturalnie nie będzie to WYŁĄCZNIE punkt widzenia Cloudy jak dotychczas, ale różnych innych postaci również). Albo jakieś ciekawostki, moje własne, osobne opisy bohaterów, co wy na to? Moglibyście też podrzucić mi jakiś pomysł, a ja bym coś z tym poradziła.
       Głównie chodzi o to, że ja zaczynam mnóstwo wątków, ale też niekoniecznie je kończę, bo najczęściej o nich po prostu zapominam, a w tych shotach mogłabym dopełnić główną fabułę. Co wy na to? :))
Pozdrawiam was gorąco, dodam trochę słonka do tego postu może wam się przyda na te chłodne dni (zbliża się ziiiiima :c).
Kocham Was przeogromnie, nawet nie wiecie jakiego dajecie mi kopa w dupę, Kochane :*.

2 comments:

  1. Dobry pomysł z tymi dodatkami ;) Też zakochałam się w tym szablonie, dlatego musiałam ci go pokazać ^^

    ReplyDelete
  2. Podoba mi się pomysł. Jeśli oczywiście Ty chcesz możesz zrobić coś takiego. :)

    ReplyDelete