Wednesday, July 22, 2015

Ankieta



        Omg, czy ktoś tu wciąż jest? :( W każdym razie chciałabym abyście odpowiedziały mi na pytanie na temat pisanej przeze mnie historii. Jak widać zajmuje ona 51 stron, a wciąż nie skończyłam. Obstawiam, że brakuje jakichś 15, ponieważ naprawdę jestem już przy końcu. Od razu uprzedzam, że nie wstawię, dopóki nie będę miała całości, ponieważ nie chcę, żeby historia skończyła się tak samo jak z "Wróć do mnie", czy samym "It makes me wanna fly".

        Planowałam to wstawić jako shot, ale temat tak bardzo mnie ujął, że nie mogłam przestać go rozwijać i... tak wyszło.

        Cóż, zostawiam was z sondą, a sama lecę do pracy (studenckie wakacje, czyli awans z uczelni do supermarketu).

        Bardzo was przepraszam, ale również bardzo wam dziękuję. Codziennie wchodzę na tego bloga i widzę na nim waszą obecność (mniejszą lub większą, ale cudowne jest to, że wciąż jesteście). Uwielbiam was, gdyby nie te statystyki nie wiem czy miałabym motywację, żeby nadal pisać.

      



Wasza Melie.



No comments:

Post a Comment