Wednesday, January 22, 2014

Informacje

        Wiem, że zaledwie godzinę temu napisałam, że rozdział będzie dzisiaj, ale przepraszam najmocniej, jednak nie. Przypomniało mi się, że mam na jutro 2 rozprawki na niemiecki, jedną z angielskiego i egzamin na prawko (juhu?), a w sobotę mam studniówkę, na którą wciąż nie mam butów ani torebki ani nawet 0,5l. Także najmocniej was przepraszam, rozdział dodam albo jutro albo w piątkowy (późny) wieczór. Codziennie mam próby poloneza po lekcjach, które trwają prawie 2h, bo nikt nie może ogarnąć tego. (banda idiotów) Obiecujka, że jak tylko dobiegnie luty to alles kommt zu normal zuruck.
          + Nie ma mnie w domu miesiąc, a mój ojciec już pozwolił naszemu psu zapłodnić sukę sąsiadów i jesteśmy skazani na alimenty za jakieś 3 miesiące, jej? Płacić alimenty na dziecko własnego psa, moja sąsiadka oficjalnie nie posiada mózgu.

6 comments:

  1. Spokojnie jakoś będę musiała wytrzymać :P
    Co do prawka to masz mi napisać czy zdałaś a co do studniówki to życzę miłej zabawy i też masz napisać jak się bawiłaś!! :D :*

    Twój wow.PIESEŁ.wow.pozdrowionka.wow.komentarz taki krótki.wow.wow. XD <3

    ReplyDelete
  2. Hahahaha. Wow, uszanowanko :D
    ZDAŁAM! HUEHUEHUEHUE
    dzięki, ale chciałabym do jutrzejszej studniowki cos tu jednak wstawic :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ooo to gratuluję!!! WOW!! :D

      A kiedy następny ? :)

      I pamiętaj, po studniówce jak tylko się ogarniesz (nie wiem ile Ci to zajmie, godziny czy dni XD ) masz mnie poinformować jak się bawiłaś, kto odpadł jako pierwszy z uczniów lub nauczycieli :P oo i w jakich kolorach mieliście wystrój sali :D itp. itd. <3

      Delete
    2. Piszę go. I będę siedziała do 3 jeśli będzie trzeba. Nie wyśpię sie na tą studniówkę, trudno, ale wam go wstawię!
      Oczywiście, że poinformuje :D Mam nadzieje, ze dojde do siebie juz w niedzielne popoludnie :P

      Delete
  3. Piszę go, i dupa! Najwyżej się na jutro nie wyśpię, ale napiszę go! Napiszę i wstawię!

    ReplyDelete